poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Poniedziałek z DT - LADY BUG

Witajcie! Dzisiejszy dzień przyniesie masę inspiracji i  cudownych pomysłów . Co godzinę kolejna projektantka DT zaprezentuje swoje prace, wykonane z kolekcji papierów i materiałów dostępnych w sklepiku.
W poprzednich postach: ZIELONOOKAPEJTOON, PIEKIELNA OWCANOOMIY, NOWALINKA


Teraz oddaję głos LADY BUG


papier - kilka złotych
wstążka - kilka groszy
kwiatki - pare złotych
mina otwierającego exploding box - bezcenna!
wszystko to kupisz w Scrap Butiku!


Lubicie niespodzianki? Bo ja bardzo!
Tak samo dostawać co i dawać - dlatego uwielbiam robić eksplodujące pudełka! Są idealne by ofiarować jakiś drobiazg lub zwitek dolarów:D
Do ich tworzenia idealnie nadają się papiery, które w kolekcji są w różnych wzorach ale łączy je jeden kolor - o wielu barwach i odcieniach. To daje niewyczerpane możliwości  kombinacji! Pudełko powstało z papierów Lekcja Miłości, z części landrynkowego różu - jest świetny gdy chcemy uzyskać lekkość pracy jak i sprawdza się w połączeniach z ciemnymi papierami czy dodatkami. Ja poszłam w kierunku delikatnych i stonowanych kolorów aby pasowały one do okazji Chrztu Świętego. Idealnie komponuje się z nimi vintageowa wstążka w kolorze białym - lekka, zwiewna, dodała całości dziewczęcego wykończenia. 

to mówiłam ja, ladybug :p






linki do sklepu:



3 komentarze: