piątek, 22 czerwca 2012

Film Piekielnej Owcy!!!

Często kupując wykrojnik zastanawiam się jak będzie wyglądała wycinanka. Czasem spotyka mnie rozczarowanie czasem jestem zachwycona. Wykrojniki Magnolii pokochałam miłością bezwarunkową. Chciałam wam dziś zaprezentować wykrojnik Peonie. W sumie jest to zestaw 2 wykrojników z których można wyczarować prześliczne kwiaty. Dziś chciałabym wam pokazać efekty moich zmagań z tym wykrojnikiem za pomocą video pokazu. Zapraszam do obejrzenia i mam nadzieję że pokaz będzie dla was przydatny.

Do pokazu użyłam tez przygotowanej bazy na kartkę. poprostu papiery wycięte wykrojnikami i podklejone na 3d. Widać też że od czestego używania kwiata kopru zeszła z niego farba - to normalne i w żaden sposób nie wpływa na działanie wykrojnika :)




Linki do sklepu:







5 komentarzy:

  1. Pięknie kwiaty i chciałam taki kupić kwiaty. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. super, a czy jest jakaś możliwość, że wykrojnik listków róży pojawi się jeszcze w sklepie ?

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne są te wykrojniki a filmik bardzo przydatny - czekam na mojego BS i już wiem jakie wykrojniki znajdą się na mojej urodzinowej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kursik, kwiatki juz mam i będę tak je tworzyć..

    OdpowiedzUsuń