środa, 8 sierpnia 2012

Filmowe scrapowanie Joaśki

Jest! Mój pierwszy film! Scrapuję LO zatytułowane "Wakacyjne
wspomnienia". A są one bardzo przyjemne, bo swój króciutki urlop
spędziłam w Gdańsku i Poznaniu. Oba miasta mnie zachwyciły! W pracy
użyłam papierów w tonacji morskiej, m.in. z kolekcji Marine i La
maison rose od ILS. Wszystkie szczegóły zobaczycie w filmie. Mam
nadzieję, że mimo swojej niezbyt dobrej jakości, jakoś Was
zainspiruje. Filmowanie scrapowania to dobra zabawa ;)










Pozdrawiam,
Joaśka



2 komentarze:

  1. fajne są te wszystkie dodatki wchodzące na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. There are a couple of major causes to make use
    of e - Bay with your overall fundraising plan. That way,
    it can be wrapped around my motor with the blades released one
    end. Order double the ink while you think you may need.

    Also visit my homepage: como comprar no ebay e nao pagar imposto (nouralbi.com)

    OdpowiedzUsuń