poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Poniedziałek z DT - NOOMIY

Witajcie! Dzisiejszy dzień przyniesie masę inspiracji i  cudownych pomysłów . Co godzinę kolejna projektantka DT zaprezentuje swoje prace, wykonane z kolekcji papierów i materiałów dostępnych w sklepiku.
W poprzednich postach: ZIELONOOKAPEJTOON, PIEKIELNA OWCA


Zobaczcie jak romantycznie u NOOMIY...


Od mojej pierwszej wizyty w sklepiku, szczególnie wpadły mi w oko papiery Melissy Frances
Są mi tak bardzo bliskie dzięki tym cudownym kolorom (pudrowym, delikatnym, pastelowym) i wszechobecną bielą, która napawa pozytywnie!
Kiedy papiery w końcu przyleciały do mnie, 
nie potrafiłam ich ruszyć. Nie wiedziałam od czego zacząć.
Były takie piękne, że bałam się w nie zaingerować. ;)
Nosiłam je chwilę w głowie, aż przyszedł do mnie pomysł na tę kartkę. Zaczęłam od obrazka dziewczyny, który znajdował się na tekturce z perełkami... Później poszło jak z płatka...
Dodałam tag z wstążeczką, na niego przyszyłam guziczki, gdzieniegdzie dodałam koronki, kwiatuszki przyprószone białym brokatem... Nie powinno nikogo dziwić, że użyłam mojego ulubionego zestawienia kolorystycznego błękit-pudrowy róż-trochę kremu... Papiery jakie użyłam to TEN i TEN.
Gdzieniegdzie przyleciały też stempelkowe motylki ozdobione perełkami.
I tak wygląda efekt końcowy tych manewrów:




------------------------------------------------------------------------------------
O 16 -tej zaprasza NOWALINKA! 



3 komentarze: