poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Poniedziałek z DT - Zielonooka

Witajcie! Dzisiejszy dzień przyniesie masę inspiracji i  cudownych pomysłów . Co godzinę kolejna projektantka DT zaprezentuje swoje prace, wykonane z kolekcji papierów i materiałów dostępnych w sklepiku.

Na pierwszy ogień idzie ...... ZIELONOOKA


"All I Ever - to niezwykle urokliwa kolekcja firmy 7DS. Kiedy zobaczyłam ją po raz pierwszy stwierdziłam, że to nie "moja bajka". Początkowo podchodziłam do niej jak do jeża aż w końcu postanowiłam się z nią zmierzyć - tak, to wyzwanie:).
Kiedy otworzyłam pudełko z kolekcją All I Ever, które przysłała mi Gosia, oniemiałam .... była cudna, idealna, w kolorach, które ostatnio dość często męczę. 
Diametralnie zmieniłam zdanie i po prostu się w niej zakochałam. Wspaniale się z nią pracuje i ze szczerym sercem polecam tym, którzy nie mieli jej jeszcze w swoich łapkach - będziecie zachwyceni. 
Pozdrawiam:)
                                                                                      -Zielonooka"




---------------------------------------------------------------------------------
linki do sklepu






A o 14.00 swoje prace zaprezentuje PEJTOON, zapraszamy!



4 komentarze: