poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Poniedziałek z DT - PEJTOON

Witajcie! Dzisiejszy dzień przyniesie masę inspiracji i  cudownych pomysłów . Co godzinę kolejna projektantka DT zaprezentuje swoje prace, wykonane z kolekcji papierów i materiałów dostępnych w sklepiku. Pierwsza była Zielonooka.
Teraz  prezentuje swoje prace PEJTOON.




Witajcie! To dla nie ogromna radość, że mogę podzielić się swoimi pracami własnie tutaj, jako jedna z DT Scrap Butiku! Przy tworzeniu pierwszej w ramach inspiracji towarzyszyły mi mieszane uczucia: stres i wielka radość - ale udało się :) 
Produkty Magnolii dawno podbiły moje serce, dlatego jestem taka szczęśliwa, że można je kupić w naszym pięknym kraju w SCRAP BUTIKU! 
Za co między innymi kocham tego producenta?
- oczywiście stemple: tu chyba nie muszę nic dodawać, bez słodkich Tildek moje scrapowe (i nie tylko) życie nie miałoby sensu!
- wykrojniki: za cudowne wzory i jakość
- papiery:  jak wyżej, za piękne kolory, wzory, jakość i .. fakturę.
Wszystkie te elementy wykorzystałam do stworzenia słodkiego zestawu dla małej czarodziejki :) - folder na płyty CD + karteczka
Użyłam przepięknych SMOCZYCH PAPIERÓW w połączeniu z papierem z kolekcji Hearts Flowers! Głównym motywem folderu, a właściwie całego kompletu jest stempel -Tilda w okularkach i z magiczną różdżką, którą pokolorowałam markerami Copic :) Cały komplecik ozdobiłam licznymi wycinankami, które otrzymałam dzięki wspomnianym wykrojnikom. W swojej pracy wykorzystałam moje dwa ulubione wykrojniki: MOTYLKA oraz KWIATUSZEK
Oprócz tego użyłam dodatków, które możecie znaleźć na półkach Scrap Butiku: błękitnych perełek, niebieskiego bradsa, oraz niezastąpionej wstążeczki 






linki do sklepu 



-----------------------------------------------------------------------------------------
O 15.00 zaprezentuje swoje prace PIEKIELNA OWCA. Zapraszamy!


3 komentarze:

  1. Cudeńko!!!Swietnie dobrane papiery i dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :) Uwielbiam Twoje interpretacje Tildek i to nie od dziś hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prace:) podziwiam za kolorowanie Tild:)

    OdpowiedzUsuń