sobota, 28 kwietnia 2012

Oto My - Scrap Butik DT :)

Witajcie w ten śliczny, słoneczny poranek!
Dzisiaj ważny, ważny dzień :)
Najpierw dziękuję  wszystkim, którzy przysłali zgłoszenia do DT. Przeczytałam wszystkie, obejrzałam dokładnie Wasze blogi i piękne prace, które zachwyciły mnie ogromnie, wracałam do Waszych maili i postów na blogach, zastanawiałam  się. Trudno wybierać, trudno nie wybrać... ale tak  musi być, że trzeba podjąć decyzję.
Podjęłam...
Oto DT Scrap Butiku.
Dziewczyny, które będą Was inspirować, "natychać" pomysłami i swoją dobrą energią .
Projektantki tak bardzo różne , pracujące w tak bardzo odmiennych stylach -  FANTASTYCZNE!


                                                                   JOAŚKA

                                                                     LADY BUG















 Zapraszam do odwiedzin naszego  bloga i blogów  Projektantek, czekamy na Wasze komentarze. 
Już w  poniedziałek wszystkie Dziewczyny zainspirują i zachwycą Was swoimi pracami. 
Do zobaczenia! 






13 komentarzy: