wtorek, 10 grudnia 2013

butikowe święta u Moriony i Noomiy

"Nie wiem jak Was ale mnie pięknie opakowany prezent cieszy bardziej niż taki w byle jakiej torebce. Wiem wtedy, że obdarowujący podjął się podwójnego trudu, żeby sprawić mi przyjemność. Dlatego dziś chciałam Wam podrzucić kilka inspiracji na mały ale dużo znaczący drobiazg - bileciki do prezentów. Przygotowałam cztery komplety zawieszek wykorzystując jedynie dwa arkusze papierów skrapowych. Niebieskie bileciki wykonane są ze świątecznego papieru Piątek Trzynastego a szare z gwiazdkowego papieru Inkido - niekoniecznie świątecznego. Moim zawieszkom nadałam kształt taga, żeby je trochę urozmaicić. Dzięki temu mam od razu dziurkę do przewleczenia sznureczka. Mam jeszcze dla Was małą radę - wybierając papier na bileciki zwracajcie uwagę na jego rewers. Powinien być biały lub w jednolitym kolorze, żeby zapisane imię było widoczne."
Moriony








Ania użyła:




"Hej! Fenomenem tego kartkowo-tagowego zestawu jest to, że został wykonany z jednego arkusza papieru. Ni mniej, ni więcej :) Wszystko na 1 papierze, dodatki, mini tagi, obrazek. Polecam, pracuje się z nimi świetnie! ;)"

Noomiy





noemi użyła:






1 komentarz: