piątek, 6 września 2013

Witaj szkoło !

dziś witamy szkołe z Enthia i Noomiy. dziewczyny bardzo fajnei "ugryzły" szkolny temat .mamy plan lekcji i słodkie rozki. Ja bym chetnei taki plan sobie powiesiła i taki rożek opędzlowała ;)

Praca Noomiy : Rozpoczęcie Roku Szkolnego. Zastanawiałam się na jak osłodzić ten dzień mojemu rodzeństwu i przyszły mi do głowy miniaturowe rożki obfitości, takie z jakimi idzie się do 1 klasy. :) Użyłam papierów Piątek Trzynastego i cudownych bibułkowych wstążeczek American Craft. Dla Brata niebieska, trochę bardziej stonowana i dla Siostry w kropki, słodsza.





Noemi użyła:


 
 

Praca Enthii: Jako, że ostatnio rozpoczął się nowy rok szkolny postanowiłam sprezentować mojej bratanicy plan lekcji. Dostałam od niej szczegółowe wytyczne, z czego najważniejszą była duża ilość kwiatków. :)






Enthia użyła:


 

1 komentarz: