wtorek, 17 września 2013

Kartki na każdą okazję

Dziś inspirujemy Was kartkami, które są zawsze wdzięcznym dodatkiem na każdą okazję. Zwłaszcza te wykonane własnoręcznie.
Pejtoon przygotowała zestaw karteczek na powitanie szkoły.
 Uroczy Edwinek z kwiatkiem to bardzo uniwersalny stempel na różne okazje. Dla Pani Nauczycielki na miły początek roku szkolnego też się sprawdzi idealnie.


Do wykonania tej inspiracji Marta użyła:
 

Magda przygotowała pudełeczko na wakacyjne skarby.
 "Nowy rok szkolny ruszył pełną parą. Miejsce na biurku zajęły książki, zeszyty i przybory szkolne. Przywiezione z wakacji pamiątki powędrowały więc do pudełeczka ;) Gotowe przezroczyste pudełeczko w kształcie serca ozdobiłam papierami, kwiatkami i ręcznie malowaną Tildą w klimacie wakacyjnym. W środku schowałam muszelki, zasuszone roślinki, ładne kamyczki przywiezione z Chorwacji :)"

  

Madzioza użyła:
 

Ja wykonałam karteczkę na imieniny pewnej nastolatki. Miało być słodko i z pazurkiem więc postawiłam na jeans z różem :) Użyłam papierów Piątek Trzynastego, które potraktowałam wykrojnikami Magnolii. Całości dopełniają różowe przeszycia :)

Do wykonania karteczki użyłam :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz