niedziela, 20 maja 2012

Inspiruje Joaśka


Po raz kolejny miałam okazję pracować na papierach 3 BUGS IN A RUG z
kolekcji Blust off. Tym razem jednak stworzyłam kartkę urodzinową z
bilecikiem. Kolekcja ma, oprócz naklejek i die cut shapes'ów, mnóstwo
elementów do wycinania już w samych arkuszach papieru. Dlatego
zabrałam się za wycinanie rakiet, gwiazd, kosmonauty i planety. Całość
skomponowałam tak, by kosmonauta stał na jakiejś planecie, za nim w
tle były inne gwiazdy, planeta Ziemia i lecąca w oddali rakieta - mam
nadzieję, że to widać :)
Z pewnością kolekcja ta jest kopalnią pomysłów i mnóstwem możliwości
łączenia jej elementów. Chętnie zobaczę, jak sobie poradziłyście z nią
- jeśli macie ochotę podrzućcie linki do swoich prac z tą kolekcją w
roli głównej! :)
Pozdrawiam,
Joaśka







Linki do sklepu:





1 komentarz: