środa, 13 kwietnia 2016

Inspiracja Karoliny Czajkowskiej

Hej! Bardzo nie lubię robić dwóch takich samych prac. Nudzę się przy tym okrutnie i naprawdę podziwiam osoby, które wykonują na przykład zaproszenia. Za to czasami lubię wykonać prace z dokładnie tych  samych materiałów i dodatków, na pozór podobne do siebie, jednak kompletnie inne. Do tego świetnie nadają się zestawy papierów, gdzie w całym bloczku mamy pasujące do siebie arkusze i możemy stworzyć parę lub nawet całą serię takich prac. Ja tym razem sięgnęłam po papiery z kolekcji Jak we śnie od Galerii Papieru i stworzyłam dwie wiosenne karteczki z motylami. Wycięłam parę kształtów z wykrojników, w tym z fajnego dekoru od Spellbindersa i ułożyłam warstwowe kompozycje. Motyle wycięłam ze stempli i pomalowałam mgiełkami 13arts w kolorach pastel yellow i yellow amber. Dołożyłam trochę kwiatów i dodatków i voila - karteczki gotowe. A Wy lubicie robić takie małe serie prac?













1 komentarz: