wtorek, 22 września 2015

Artisant - nowa projektantka w DT

Mam 38 lat, a od 15 lat mieszkam w Islandii - gdzie pracuję jako nauczyciel języka islandzkiego. Scrapbookingiem zaraziłam się około 5 lat temu, ale tak na poważnie "uprawiam" go od około 3 lat.
Kocham vintage, shabby, delikatne pastele, ale w każdym temacie czuję się dobrze.

W moim wypadku wszystko zależy od tego jaki papier, bądź jakie dodatki leżą na moim biurku, jaki ma być temat pracy - no i oczywiście w jakim jestem nastroju.



Moją premierę zaczynam od kartki. Praca jest kwintesencją mojego stylu. Powstała po dużej dawce pastelowych inspiracji i jest w stylu jaki kocham. Wspaniale oddaje klimaty jakie we mnie drzemią.


Materiały:

4 komentarze:

  1. Jak miło Cię tu widzieć...Inspiracja wspaniała-uwielbiam Twój styl: )

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale super, bardzo się cieszę, uwielbiam Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna wiadomość! :-) Z przyjemnością będę tutaj zaglądała, aby zobaczyć Twoje inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za cieple przyjecie :) xoxo

    OdpowiedzUsuń