sobota, 10 maja 2014

Mini Album Enczy

a o to efekty wczorajszej wieczornej pracy Enczy



MAPKA





REGULAMIN KONKURSOWY :
W konkursie może wziąć udział każdy widz piątkowego programu Scrap Butik TV.
Należy przygotować pracę w trakcie trwania programu (lub zaraz po, ewentualnie inspirowaną programem).
Praca musi zawierać materiały ze sklepu Scrap Butik.
Żeby zgłosić pracę na konkurs musicie ją najpierw wrzucić na swojego bloga (jeśli nie macie bloga i nie możecie skorzystać z narzędzia in linkz, a macie pracę spełniającą wytyczne napiszcie maila). W notce na blogu zalinkujcie materiały ze sklepu, których użyliście do pracy.
Na biorące udział w konkursie czekają dwie nagrody ufundowane przez Scrap Butik oraz Scrap&Art

7 komentarzy:

  1. Cudny wyszedł :) Ja swojego niestety nie zgłoszę, bo zapomniałam o podstawowym warunku - produkty ze Scrap Butiku :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, czy ja moge tez zglosic album na konkurs gdy jestem zza granicy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow Mozna zglosic ???? Podobnie jak Janka niestety nie jestem klienta skap butiku ale wielka fanka. Mieszkam rowniez za granica. Ja moj umiescilam na moim blogu .

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja sie nie obraze, ze Encza u mnie nie byla, tylko jezyk pokaze, o tak : :P ahahahahahahaha :) dzieki za zabawe i wszystkim ktorym sie naleza podziekowania za scrap butik tv!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń