czwartek, 7 listopada 2013

Cukierowa Inspiracja Moriony i wysyp nowości

Ania przygotowała na dziś przecudne LO. Bardzo słodkie ale jak się ma takie słodkie maleństwo to jak go nie oprawić ???

"Mam taką teorię, że projektanci American Crafts byli w mojej głowie, bo tworzą papiery i dodatki, z którymi pracuje mi się idealnie. Idealne są różnorodne wzory, mnogość pastelowych kolorów oraz szeroka gama dodatków do każdej kolekcji. W layoucie, który dzisiaj dla Was przygotowałam, wykorzystałam kolekcję "My girl". Użyłam ścinków najróżniejszych papierów oraz cudnej girlandy z babeczkami. W ofercie sklepu możecie również znaleźć kilka innych girland - chorągiewki i motylki. Są świetne, zrobione ze sztywnego papieru i bardzo, bardzo wydajne. Głównym motywem na skrapie rzucającym się w oczy (poza moją uroczą córką ;) ) są baloniki. Je również wycięłam z papierów American Crafts. Za zdjęciami poupychałam różne naklejki z tej samej kolekcji. Aparatowy stempel pochodzi z zestawu stempli Glitz. Są gumowe, mają cudne opakowanie i zamontowane są na super lekkiej i twardej piance. Jeżeli jeszcze nie kochacie American Crafts tak samo jak ja, to najwyższa pora przyjrzeć im się z bliska :) "








Do wykonania tej pracy Ania użyła :




Poza tą cudowną inspiracją mamy dla was też calusieńka wielką pakę nowości produktowych z Prima  w sklepie znajdziecie najnowszą kolekcję Optimist , całe mnóstwo kwiatów - w tym bardzo dużo białych i naturalnych idealnych do samodzielnego barwienia.  Są stemple , drewienka , naklejki , dekoracje  Ci , którym nie uda się załapać niech się martwią niebawem dokładka :)

Poza Primą pojawiły się też papiery Lemoncraft:



http://www.scrapbutik.pl/pl/p/Ciepla-zima-Zestaw-papierow/2555 http://www.scrapbutik.pl/pl/p/Pastoralki-dla-Oli-Zestaw-papierow/2550

1 komentarz:

  1. wow po prostu rewelacyjne LO ... dopracowane w najmniejszym szczególe ... no nie mogę się napatrzeć ... Aniu jak Ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń