środa, 11 września 2013

LOsowanei z Enczą i Moriony



Dziś dwa prześliczne Lo. Oba dziewczęce bardzo i słodkie i oba zachwycające. Pierwszy to kolejna powalająca praca Enczy. Jej córka pięknie oprawiona . Wygląda na wzorową uczennicę i istnego aniołka na zdjęciu prawda?
 
do wykonania pracy Ania użyła
>
Moriony przygotowała cukierkowy LO :
"Zdjęcie Gabrysi i jej koleżanki Emilki jedzących lizaki aż prosiło się o słodką oprawę. Poszłam więc na całość i umieściłam dziewczyny w pastelowej kompozycji. Chciałam żeby cały skrap kojarzył się z landrynkami - nie tylko poprzez cukierkowe kolory.

Już sam tytuł jest trochę przewrotny bo w mojej głowie dotyczył wszystkiego na tym LO - nie tylko samego procesu lizakowania :) Pod zdjęciami umieściłam kawałki pomiętej kalki technicznej kojarzącej mi się z papierkami po cukierkach. Pod kompozycję upchnęłam również splątaną różową nić, przypominającą watę cukrową. Do słodkiej tematyki idealnie pasuje również girlanda z babeczkami z American Crafts. W opakowaniu jest cały, długi sznur babeczek, który wystarczy do ozdobienia wielu prac.

Dziewczęcość skrapa podkreśliłam przed dodanie różowej kokardki. Sama bym jej oczywiście tak pięknie i równo nie związała. Wykorzystałam więc gotowca :) Bardzo lubię wycinać elementy z papieru - jest to niedrogi sposób na uzyskanie wielu dodatkowych warstw i dodatków na Waszych skrapach. Tutaj użyłam ptaszków na drucie i wiatraczka, wyciętych z papierów 3 Bugs In a Rug. Papiery tego producenta są dużym źródłem takich gotowych do wycięcia elementów. Na koniec moje ulubione ostatnio dodatki: perełkowe ćwieki i samoprzylepne kryształki. Świetnie uzupełniają kompozycję i mimo niewielkich rozmiarów pomagają skupić uwagę na elementach, które chcemy podkreślić."
 

 
Do wykonania pracy Ania użyła :


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz