sobota, 22 czerwca 2013

Inspiruje nas Madzioza

Formę serduszka pomalowałam białym gesso-posłuzyła mi za bazę zawieszki. Główną bohaterka jest oczywiście Invitation Tilda z najnowszej kolekcji Magnolii dostępnej w Scrap Butiku. ozdobą zawieszki są truskaweczki powstałe z wykrojnika Magnolli Strawberry. Są przesłodkie a ich szypułki wykorzystałam też jako listki pod różyczkami i kwiatem wiśni;) Wycięty stempelek nakleiłam na duelemntowy Dream Tag Magnolia, którego powierzchnię wykroiłam w dwóch kolorach i wytuszowałam. Cłość przyozdobiłam wstążeczką vintage kremową. Do mini buteleczki przesypałam odrobinę brokatu i dokleiłam pomiędzy kiatuszki;)









Do wykonia przacy Magda użyła:
Wstążeczka vintage kremowa: 
Wykrojnik - Dream Tag: 
Wykrojnik Strawberry: 
Invitation Tilda: 
Gesso - grunt akrylowy 120ml
Papierowe kwiaty wiśni - Vanilla Latte: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz