poniedziałek, 6 sierpnia 2012

LO Pejtoon

 To niezwykła, a zarazem bardzo ważna praca dla mnie - LO ze zdjęciem mojego malucha Rafika [*]. To co się wydarzyło strasznie mnie dotknęło, a za tą pracę zabierałam się od 4 dni, za każdym razem gdy trzymałam w rękach to zdjęcie, łzy leciały mi po policzkach i nie byłam w stanie nic zrobić.
W końcu emocje opadły i udało mi się zabrać do roboty. Sięgnęłam po moje resztki papierów i dodatków z firmy Bo Bunny z kolekcji Country Garden.
Muszę przyznać, że wyjątkowo udało mi się wylać złość i smutek z mojego serca "znęcając się" na papierze.
Co z nim zrobiłam dokładnie nie pamiętam, bo dużo się działo - psikałam wodą, glimerami, perfect pearlls, odbiłam stemple używając gesso, paćkałam gesso, postarzałam nożykiem, stemplowałam i wyszło o  takie LO o wymiarze 20 x 20. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz