piątek, 15 czerwca 2012

Inspiruje Joaśka

Cześć! Każda i każdy z nas (nigdy nie zapominam o scrapujących
Mężczyznach :D) ma indywidualny styl, rozpoznawalny na pierwszy rzut
oka lub składający się z elementów, które pojawiają się w każdej
naszej pracy. Ja wciąż poszukuję swojej ścieżki... Choć niektórzy już
wiedzą jakie motywy pojawiają się u mnie najczęściej - moje prace są
zachorągiewkowane :P I podobnie jest z kolorami, niektórzy lubią
pracować na mocnych kolorach, inni na pastelach, a jeszcze inni czują
się dobrze z każdym kolorem. Wzory także mogą charakteryzować nasze
prace: kropki, paski, kwiaty, geometryczne kształty czy kratka... Do
czego zmierzam? Do tego, że właśnie pojawiła się w Scrap Butiku
kolekcja papierów Tildy! Czyli niezmierzone ilości przyjemnych
pastelowych kolorów połączonych z mocnymi barwami, mnóstwo kształtów
do wycinania, góra pomysłów na niepowtarzalne prace! Wszystko to, co
lubię najbardziej! :)
I z tej okazji stworzyłam kartkę urodzinową dla miłośniczki szycia lub
mody. Starałam się przełamać mój nawyk tworzenia prac w jednej
tonacji, stąd połączenie odcieni różu i morskiego. Nie zabrakło
również kokardki z vintage'owej wstążki  dostępnej w Scrap Butiku
:)












Linki do sklepu:





1 komentarz: