wtorek, 15 maja 2012

Inspiruje Pejtoon

Jakiś czas temu do mojej cudnej kolekcji stempli MAGNOLIA dołączył stempelek z najnowszej kolekcji - kuchareczka z hamburgerem .
Od razu wiedziałam co z nim zrobię - będzie idealnym dodatkiem, a raczej motywem głównym mojego notesu kulinarnego. I tak się zaczęło tworzenie.
Wybrałam papiery Magnolii: Magnolia of Paris oraz Eau de Cologne. Sama okładka to (jak na mnie) istny bałagan i przepych - dlatego wlaśnie mi się podoba, bo jest taka "moja" .. a na niej między innymi:
- cuuudowna ozdobna gałązka z kryształkami 
- kwiatki i gałązki z wykrojników( kwiatki popsikałam Glimmer Mistem)
- piękne różowe ćwieki 
- i moje ręczne szycia :) 

Do kompletu zrobiłam małą zakładkę, która powstała praktycznie z etykietki z opakowania od ozdobnej gałązki z kryształkami. Dodałam tylko kwiatka i przymocowałam ćwieka. 

Notes wyszedł bardzo gruuuby :) Podzieliłam sobie go na 3 części: 
1. Desery i inne słodkości
2. Śniadania / obiady /kolacje
3. Napoje / drinki
I powolutku go zapełniam swoimi ulubionymi przepisami :)





.. a potem znalazłam w skrzynce na listy stempel, na który chorowałam odkąd zobaczyłam zapowiedź najnowszej kolekcji Magnolii. Kocham koniki morskie, dlatego tak bardzo go pragnęłam, nie dość, że konik to na dodatek z moją ukochaną Tildą !! 
 Nie mogłam zareagować inaczej, niż od razu odbić sobie kilka odbitek i zacząć kolorować ten piękny morski motyw moimi Copic'ami :)
Zrobiłam kartkę, bazą której jest papier z kolekcji Magnolii - BLUE MAGIC BUBBLES jest taki "bąbelkowy", że idealnie mi przypasował do syrenki :) Po raz kolejny użyłam wykrojnika z mini kwiatkami i gałązką i dodatków np. liliowych perełek  oraz kwiatka gardenii, którego popsikałam różowym Glimmer Mistem.



Linki do sklepu:








5 komentarzy:

  1. Piękne prace :) uwielbiam Twoje kolorowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne i optymistyczne prace :)
    Również uwielbiam koniki morskie, więc nie dziwi mnie Twój zachwyt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka z konikiem morskim:)stempelek przesłodki!fajny pomysł na zakładkę:)

    OdpowiedzUsuń