piątek, 22 kwietnia 2016

Inspiracja Anety Matuszewskiej

Witajcie Emotikon smile 
Dziś przygotowałam dla Was bardzo lekka i pastelowa prace. Zdecydowałam się na raczej niestandardowy rozmiar moich canvas: 15x20,5. Na bazę użyłam papieru Teresy Collins. Następnie kolekcji Mint Pink oraz ozdób Primy które bardzo szybko zniknęły z półek Scrap Butiku. Pomimo, ze produkty nie są już dostępne mam nadzieje ze udało mi się Was zainspirować









Emotikon smile Emotikon smiDzis przygotowalam dla Was bardzo lekka i pastelowa prace. Zdecydowalam sie na raczej niestandartowy rozmiar moich canvas: 15x20,5. Na baze uzylam papieru Teresy Collins. Nastepnie kolekcji Mint Pink oraz ozdob Primy ktore bardzo szybko zniknely z polek Scrap Butiku. Pomimo, ze produkty nie sa juz dostepne mam nadzieje ze udalo mi sie Was zainspirowac Emotikon smile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz