sobota, 28 czerwca 2014

Scrap Butik TV - konkurs

Kolejne warsztaty w ScrapButik TV za nami :)

Praca Enczy, którą zrobiła na Waszych oczach w piątkowym programie:


Tymi pracami rozpoczynamy Tydzień z Piątkiem Trzynastego w Scrap Butiku. Na resztę inspiracji Naszego DT zapraszamy codziennie w nadchodzącym tygodniu.


Zapraszamy na konkurs

REGULAMIN:
W konkursie może wziąć udział każdy widz piątkowego programu Scrap Butik TV.
Należy przygotować pracę w trakcie trwania programu (lub zaraz po, ewentualnie inspirowaną programem).
Praca musi zawierać materiały ze sklepu Scrap Butik.
Żeby zgłosić pracę na konkurs musicie ją najpierw wrzucić na swojego bloga (jeśli nie macie bloga i nie możecie skorzystać z narzędzia in linkz, a macie pracę spełniającą wytyczne napiszcie maila). W notce na blogu zalinkujcie materiały ze sklepu, których użyliście do pracy.
Na osoby biorące udział w konkursie czeka nagroda ufundowana przez Scrap Butik.
Prace możecie dodawać do poniedziałku 30.06. do północy.


Zapraszamy serdecznie!

3 komentarze:

  1. Piękna... Szkoda, że nie mogłam wziąć udziału :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja oglądałam pierwszy raz, następnym będę już uczestniczyć czynnie:) A karteczki Enczy wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Warsztaty były jak zwykle świetne (a może fajne? ;P). Swoją pracę opublikowałam dopiero dzisiaj, bo po pierwsze nie pracowałam na materiałach z Butiku, a po drugie czekała w kolejce :) ale i tak chciałam się nią Wam pochwalić :) zapraszam: http://joolaa-miszmasz.blogspot.com/2014/08/powarsztatowo.html

    OdpowiedzUsuń