sobota, 18 maja 2013

Paleta wg Nowalinki

Dzisiaj kartka prawie landrynkowa, dzięki mapce kolorystycznej Pejtoon.
Rzadko łączę żółty z różem, dlatego nie czułam się zbyt mocna w tym połączeniu, ale spróbowałam się pobawić tymi kolorami.
Wyszło dosyć intensywnie i bardzo wakacyjnie.
Nie mogłam się oprzeć małej camei z papieru Carta Bella, wszystkie nadrukowane na arkuszu camee są bardzo urocze.
Oczywiście dorzuciłam zalecane 3 motylki, ale nałożyłam je na siebie, bo nie zostało na kartce za wiele miejsca. Perełki częściowo gotowe, częściowo w płynie.
Zmiksowałam wykrojniki magnolii - dwie odmiany peonii, część wycięta w materiale i wymodelowana, a środek z papierowego kwiatka.
I soczysta kartka dla Mamy na życzenia gotowa :)



Do wykonania pracy Alina użyła:
Bloczka Love Story Galerii Papieru
papieru Carta Bella
różowego papieru Carta Bella
Wykrojnika Peonii
Wykrojnika płatki Peonii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz