czwartek, 18 kwietnia 2013

Nowalinka przepiosowo

Nie mogłam się oprzeć nowym wykrojnikom - sztućcom "Magnoli, dlatego zrobiłam przy ich udziale notes kulinarny dla koleżanki, która bardzo lubi gotować i zawsze podsuwa jakieś fajne przepisy. Teraz ma je gdzie zapisywać ;)
Żeby efekt na notesie był jeszcze ciekawszy, to motyw sztućców wycięłam w puszcze po napoju :) Wyszły piękne, w srebrnym kolorze.
Całą okładkę okleiłam papierem w kratkę z 7dots Studio, do tego serwetki w stonowanych kolorach, troszkę kropkowanej "washi tape" i wstążki na okrasę.
Prezent się koleżance bardzo podobał a mnie efekt "metalowych" sztućców.




Do wykonania tej przepisowej pracy Alina użyła:
Wykrojnika sztućców
Papiery 7 Dots Domestic Godness
Papieru BBP Market dots
Papieru Piątek 13 Kochasz mnie?
Papierów z bloczku Galia Papieru biała róża
taśmy washi
Błękitnej wstążki

1 komentarz: