niedziela, 2 grudnia 2012

Kursik na harmonijkowy album prezentuje gościnnie Offca


Dzisiaj kursik na album harmonijkowy przedstawia gościnnie Offca. Piękny albumik w całości obejrzycie na blogu Offcy.





  1. Przygotowujemy potrzebne materiały:
  • papiery scrapowe na karty albumu
  • arkusz papieru scrapowego na harmonijkę (najlepiej dwustronny)
  • papier wizytówkowy jako baza kart albumu
  • klej magic
  • gilotyna/trymer/nóż do cięcia papieru
  • dłutko/kość do bigowania
  • linijka
  • ołówek
  • dodatki do ozdobienia albumu wg uznania

    Ja do wykonania albumu w formacie 21,5x20cm użyłam papierów Piątek Trzynastego z kolekcji „Dobrze wiedzieć”, Fancy Pants Design „Baby Mine” The Scrap Cake „Moje prywatne szczęście”
    Mój album będzie składał się z 9 kart (w tym dwie okładki z miejscem na zdjęcia po wewnętrznej stronie)

Zabieramy się do pracy. Docinamy papier wizytówkowy do pożądanego formatu (tu 21,5x20 cm)


Z arkusza papieru scrapowego, przeznaczonego na harmonijkę, odcinamy pas o szerokości tylu centymetrów, ile wynosi wysokość naszego albumu. Tutaj jest to 20cm szerokości. Bigujemy go co 1,5 cm tak, aby po złożeniu powstała nam harmonijka. 




Oklejamy bazy papierem scrapowym i wklejamy je w harmonijkę, w taki sposób, jak pokazany na zdjęciu.















Przygotowujemy okładkę. Do przedniej okładki przyklejamy „szlufkę”, do tylnej przyklejamy papierowy pasek do zamknięcia albumu. Wklejamy gotowe okładki





Po ozdobieniu album jest gotowy.



1 komentarz:

  1. Od razu jak tylko zobaczylam ta kolekcje to przypadla mi do gustu, ale to cudo które stworzylas normalnie jeszcze bardziej utwierdzilo mnie w przekonaniu, ze powinnam zakupic te papiery :) SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń